søndag 21. september 2014

Siden sist

 Siden mine besteforeldre ikke kunne delta i bryllupet synes vi det var var viktig å gi de en liten opplevelse av dagen. Jeg lagde den bukett med blomster fra vielsen, festen og buketten min, de fikk et stykke av bryllupskaken (pakket med kjøleelement etter alle kunstens regler slik at den skulle holde seg over fjellet) og de fikk programmet, gjesteboken og utskrift av talene som ble holdt. 
Tirsdag tok jeg turen innom Litteraturhuset og spiste frokost alene, utrolig deilig å sitte slik og se på folk som går forbi. Forresten den beste eggerøren jeg har spist på lenge.
Ordet "kjøpesentercafé" gir ikke akkurat de beste assosiasjoner men nye Dromedar på Galleriet var svært innbydende!

Etter å ha hatt sparesveis i et år for å kunne ha oppsatt hår i bryllupet var det befriende å sette seg i frisørstolen igjen. Litt mer dramatisk enn jeg hadde tenkt meg, men det føltes rett med en stor forandring nå. 
Vi fikk utrolig mye flott i gave og har fått ting på plass i kjøkkenskapene. 
Knallgod klassiker i nye skåler, fyldige supper når været har slått om til høst ute virker helt perfekt akkurat nå.

7 kommentarer:

  1. Superfine bilder, og den sveisen var veldig kledelig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Litt uvant for meg som alltid har gått for wash'n'go, men begynner å trives :)

      Slett
  2. Åh, som du kledde den sveisen!

    SvarSlett
  3. Så fin du var med den nye sveisen! :)

    SvarSlett
  4. Så fin du ble på håret, du kledde virkelig den sveisen!

    SvarSlett