lørdag 6. september 2014

Fint nett no (bryllupsutgaven)

- generalprøve med vigsleren vår i vakre Storsalen, utrolig å tenke at det er bare en uke igjen!
- småøve på brudevalsen på stuegulvet og fnise fordi det er fint og rart på samme tid
- to netter i suite på Grand Hotell Terminus før og etter festen
- planlegge hjemmespa i morgen, overgangen fra sliten småbarnsmor til glamorøs brud krever sitt
- å skrive talen min til Askil
- lykkeønskninger fra nær og fjern, utrolig rørende!
- glede seg til at dagen vår skal dokumenteres av dyktige Mariell
- tanken på suget i magen når dørene åpnes, holde bestefar i armen og de første tonene av brudemarsjen.

Ikke fullt så fint:
- at blomsterbutikken ikke får inn blomstene vi bestilte slik at det må tenkes helt nytt når det gjelder buketten min og dekorasjonene. 
- ikke fått tid til å gå inn skoene mine så mye som jeg håpet, mulig jeg tar med et reservepar. Ingen som ser de under kjolen likevel?

2 kommentarer:

  1. Så spennende!!!! Bryllup er så utrolig stas. Det er utrolig hvor mange greier man må ordne opp i før et bryllup. Zoom ut (tenk fugleperskeptiv, eller panorama), dersom du får panikk i forhold til små detaljer. Husk at du skal ha energi til å nyte festen også! :) :) :) Jeg er sikker på at det blir perfekt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Elri! Det blir noe hektisk ja, men jeg gleder meg til å synke ned i en mjuk hotellseng fredag kveld :D

      Slett