lørdag 27. september 2014

Bryllup del IIII


Vi fikk så mange flotte og svært generøse gaver, dessverre ble ikke alt pakket ut grunnet tidsmangel. Jeg tenker å laget et eget innlegg med gavene snart! Vi hadde ønskeliste hos Design for evig og fikk mange flotte ting til kjøkkenskapene som vi ønsket oss.
Selv om vi var godt mett etter en herlig middag gledet vi oss til kakene! Vi kunne ta med kaker selv og svigermor, Askils mormor og tante hadde gjort en fantastisk innsats uken før med baking. Kransekaken kom hele veien fra Hønefoss og var fra min bestemor. Men hovedkaken skal Tone fra La Torta ha all æren for! En særs lekker drøm i tre etasjer og smakte helt nydelig (fylt med vaniljekrem, hvit sjokoladekrem og syrlig bringebærmouse). Kaketopperen var bestilt fra England og passet utmerket. Jeg hadde også bestilt franske makroner i vanilje, pistasj og bringebær.
 
 Vår første dans (foran andre ihvertfall) som gift. Vi valgte ei kort men utrolig fin låt; She & Him sin coverversjon av The Smiths "Please, please, please let me get what I want"


 
 
 Mamma og Iben trakk seg tilbake til Bekkeveien og Iben sov faktisk hele natten!


For moro skyld måtte buketten kastes, jeg er litt usikker på om Ida egentlig ville ha den etter hun fanget den, men vi får se hvem som blir gift først av henne og Pedram

 Og så var det dansing ut i de små nattetimer! Det var herlig å slå seg løs på gulvet med mine beste venner til mine favorittlåter og synge av full hals! Vi hadde ingen dj men en spilleliste på iPad koblet opp til anlegget. For en herlig dag!

6 kommentarer:

  1. Blir helt rørt, jeg. For noen utrolig fine bilder av en utrolig fin dag og to utrolig flotte folk som har funnet hverandre og bestemt seg for å være i lag.
    Gratulerer så mye til dere begge to.

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Blir skikkelig glad av å se disse bildene. Takk for at du deler! Gratulerer så mye, kos dere som nygifte!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Line, nygift er ganske fint!

      Slett