fredag 26. september 2014

Bryllup del I

Åh, gjett om det vibrerte i magen når jeg så det lå en e-post fra Mariell i innboksen i dag! Så nå kommer en aldri så liten bryllupsbonanza som jeg deler opp i fire innlegg.
Kl 11 lørdag morgenen sendte jeg en dresskledd Askil ut av suiten vår på Terminus. Vi hadde bestemt oss for at han ikke skulle se meg ferdig pyntet før jeg kom inn døren i Storsalen for vielsen. Jeg må innrømme at det var noen piggtrådsommerfulgler i magen men jeg hadde godt selskap av forlover Marte og Mariell underveis både med champagne, fine samtaler og generell god pepp.
Jeg valgte enkel pynt i sølv; en nydelig hårbøyle med blanke perler, et armbånd fra bestemor, et par øredobber fra Virgo og en perlebrodert veske jeg har hatt i alle år.


 Ferdig pyntet var det på tide med en siste skål og den spesielle gåturen ned trappen og ut i bilen som skulle kjøre oss til Ervingen. Vår fantastiske sjåfør Lasse stilte både i dress og med flagg på bilen.
Utenfor Ervingen ventet min onkel Helge. Planen var egentlig av bestefar skulle føre meg opp, men dessverre kunne ikke mine besteforeldre delta. Veldig leit, men da var min gode onkel og fadder et åpenbart valg. 
Alt om vielsen i neste innlegg!

7 kommentarer:

  1. Vakker, vakker, vakker! Takk for at du deler!

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder, vakker kjole og nydelig brud!

    SvarSlett
  3. Så vakker du var! Lett å se at du var lykkelig!

    SvarSlett
  4. Åååh, så fin du var! Gleden lyser av deg, og alle bildene fra dagen deres er en fryd å se!

    SvarSlett
  5. Tusen takk!
    Det var vilt fint og litt rart på samme tid å gjøre seg i stand! Følte meg som en eventyrprinsesse!

    SvarSlett
  6. Åååh! Jeg blir helt rørt!

    SvarSlett