torsdag 7. august 2014

Gråblå

Det er ikke en overraskelse at det som står i mitt hode om dagen er fullføring av brudekjolen min og organisering av vår store dag. Brud og bryllup er stikkord for det meste egentlig jeg foretar meg. Samtidig er det fint å pakke vekk sommerklær og finne fram gamle favoritter og glede seg til forhåpentligvis noen tørre høstdager etter bryllupet. Etter å ha hatt en rimelig kostbar fest er ikke dyre innkjøp prioritert, men et par nye Converse  og en skikkelig hårklipp(!) er det første jeg skal ordne meg når jeg har blitt gift.


Trenchcoat fra Zara, veske fra Marimekko, kjole fra Toast, ullstrømebukser fra Indiska, neglelakk fra Chanel i fargen "Secret", nydelige "L'instant" fra Guerlain og grå Converse.

3 kommentarer:

  1. Hei! Vet du om et parfymeri i Oslo som selger den parfymen? I så fall kan jeg gjerne kjøpe den for deg og ta den med til Bergen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, men fant et parfymeri i dag som får den inn i tide til bryllupet! Men så koselig at du ville hjelpe!

      Slett
  2. Så bra, det er jo det aller beste :)

    SvarSlett