onsdag 20. august 2014

Fint nett no

- at kaffeavtalen min på lørdag viste seg å være utdrikkningslaget mitt! Plutselig hoppet flere fine frøkner ut fra en trapp og jeg ble virkelig tatt på senga. Etterpå ventet kaffekurs, bobler, tapasmiddag og et lekkert slep jeg måtte gå med. For en herlig kveld!
- å stå å steke vafler med Iben stående på en stol og danse til Baker Hansen (Chet Baker på hallingdølsk!)
- Ibens nyeste ord: pasta, rosin, pølse, blomst, brille (det siste sier hun som en nordlending)
- å komme inn dørene i salen vi skal vies i for første gang siden februar og kjenne valget var meget rett
- sy flere kyser i Libertystoff, så fornøyd!
- plukke inn de siste rosene fra hagen i denne omgangen
- å bestille 75 makroner i pistasj, vanilje og bringebær til bryllupsfesten
- Godt Brød sine mandelboller, skummelt gode
- Duromina-kaffen jeg fikk med meg etter kurset, helt nydelig og åpnet øynene mine for nye bryggemetoder

2 kommentarer:

  1. Gleder meg veldig til bryllupet deres, ser for meg at det blir veldig fint og romantisk og lykkelig.
    Liker veldig godt verdiene du står for og hvordan du gir uttrykk for dem i bloggen din. Kvalitetsdame!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk og takk for fine ord! :)

      Slett