fredag 1. august 2014

Fint nett no

 - vertinnegaver til bobleaften hjemme hos Astrid med Silje, jeg hadde med blomster fra hagen og dadel og valnøtt-kake (skal bakes igjen i morgen)
- våge seg ut å med sandaler til tross for regn og med ny veske
- sy veske til Iben av et stoff jeg har hatt liggende i flere år. Hun er utrolig opptatt av Pippi og Lillagubben ("æstan")
- fine esker fra Søstene Grene som skal brukes til å oppbevare sko, smykker, slør etc. til den store dagen og skal få være med ned på hotellet under forberedelsene
- kjøttfrimandag med tagliatelle , parmesansaus med chili, persille og timian og finhakket gulrot, løk og sopp surret sammen. 
- en skål hjemmelaget granola og utkast til forside til programmene til vielsen
- at bryllupsbladet Ditt bryllup har brukt tre av mine bilder på instagram som eksempel på hva man kan gjøre selv, utrolig kjekt!
- fine pakker med teksiler i posten med epla og etsy-kjøp som snart skal bli nye ting
- kaffiavtale med Åsne på søndag
- at Iben har startet i barnehagen igjen etter ferien og det har gått over all forventning etter en lang sommerferie
- begynne med bordplanlegging og dekorasjoner til bryllupsfesten
- tatt en skikkelig oppryddning i klesskapet mitt og lagt vekk ting jeg ikke bruker

6 kommentarer:

  1. Her var det masse fint! Pippivesken var supersøt :D Synes det er så koselig å se og lese om bryllupsplanleggingen deres, det ser ut som dere får et veldig fint bryllup :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, June!
      Det er mye jobb og detaljer som skal på plass, men utrolig gøy! Gleder meg til å vise bilder ;)

      Slett
  2. så mykje fint! og du, kor er den fantastiske brune veska ifrå?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er fra Lindex!
      Den er mye finere enn på bildet: http://www.lindex.com/no/dame/accessoirer/vesker/7142299/Veske/?styleId=58368873

      Slett
  3. Den Pippi-vesken ble knalltøff! :-) Fin blogg :-)

    SvarSlett