onsdag 13. august 2014

1!

Lanterns
THE NORWEGIAN WEDDING BLOG
.
simple and sweet
Alle bilder er fra Pinterest 
Var det ikke nettopp et halvt år igjen? Sommeren har gått veldig fort og det nærmer seg med stormskritt. I går ble jeg ferdig med kjolen min. Det har vært en stor jobb med plutselig usikkerhet om det ble "brudete" nok og store oppturer hvor jeg føler meg som den fineste på jord! Men heldigvis begynner den siste følelsen å bli permanent.
I dag hadde jeg møte med herlige Janne på Urdihuset og gikk ut døren med 30 kg mindre bekymring på skulderene. Det fine med å velge noen som organiserer bryllup nesten hver helg er at de har rutine og husker alle de små tingene man lett kan glemme selv med all verdens listeskriving. 
Det er et stor privilegium å kunne lage i stand en så stor fest og vi gleder oss utrolig til dagen kommer!

6 kommentarer:

  1. wæææææ, så spennende!!

    SvarSlett
  2. Ååååh - så vakre bilder! Fikk lyst til å gifte meg igjen, og ha akkurat de bordene, den kjolen, den buketten, ALT! Heldige dere - det kommer til å bli så flott! Kos dere masse med innspurten :)

    SvarSlett
  3. Åh, gled dykk til å være gift! Det er så fint! <3

    SvarSlett