tirsdag 15. juli 2014

Øvelse

 
 Etter en runde i byens blomsterbutikker med min kjære forlover Marte konkluderte vi med at jeg ville lage buketten selv. I går handlet jeg inn blomstene jeg ville ha og prøvde meg fram. 
Jeg ønsket meg en enkel og rund bukett med hvite roser og masse brudeslør. Med mammas moralske støtte fant jeg en fin framgangsmåte og ble ganske fornøyd med resultatet. 
Jeg brukte en rest av kjolestoffet til å knyte rundt stilkene. 
På bryllupsdagen kommer jeg til å bruke flere roser for å få en fyldigere bukett. Det er en fin tanke å binde buketten min selv før vielsen men jeg er trygg på at det blir bra.

2 kommentarer:

  1. Ser veldig fint ut, og blir mye mer personlig enn å betale for overpriset bukett ( ordet bryllup utløser jo påslag på tusenvis av kroner for frisyre, blomster osv). Heia deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Ja, det er svimlende priser bare man setter brud og bryllup foran!
      Da er det ekstra gøy å gjøre litt selv :D

      Slett