lørdag 26. juli 2014

Sju.

I dag er det sju uker igjen til bryllupet! Jeg synes nettopp det var et halvt år igjen. Vi har brukt sommeren fornuftig og fått viktige detaljer på plass. Når min mor var på besøk benyttet vi sjansen til å få litt mor&datter-tid sammen og lagde førsteutkastet til buketten min, gikk i sybutikken å kjøpte blondene til kjolen min og testet ut håroppsatser. Bordkortene ble også ferdig, jeg klippet til jeg fikk blemme på tommelen og Askil presisjonsbrettet perfekt.
Det er utrolig gøy å gjøre ting selv og ikke minst fornuftig økonomisk. Så fort man setter ordene brud eller bryllup foran øker kostnaden i svimlende fart.

5 kommentarer:

  1. Disse små glimtene er så hyggelige! Det kommer til å bli et nydelig bryllup!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gleder meg så til å dele fra dagen vår! :D

      Slett
  2. Vakker bukett og håroppsats, så lurt å gjøre dette selv. Kanskje du kan gi meg noen tips for blomsterbinding på onsdag, mer sjarm å lage buketten selv enn å svi av ukristelige summer for prefikset -bryllups-...

    SvarSlett
  3. Åh, så fine detaljer <3

    SvarSlett