torsdag 31. juli 2014

Høstlista

Det føles rart å begynne å få høstfølelse allerede 31 juli, men jeg måtte finne fram strømpebuksa i morges. Det var som noen skrudde på en bryter mandag morgen og bestemte seg for at nå var sommeren over. Men man må se framover og dette gleder jeg med til:
- den herlige og kjølige høstlukta er om man går en kveldstur
- ulltrøye under en sommerkjole
- norske epler
- tenne levende lys på mørke kvelder
- femte sesong av Downton Abbey
- at loppemarkedsesongen starter
- å invitere til 2 års dag og feire min 31 års dag
- fårikålsøndag
- tykke strømpebukser
- å prøve meg på lavterskel-ullstrikk
- spandere på seg et par nye sjøstøvler (dette er tross alt Bergen)
- begynne å tenke så smått på julegaveproduksjonen
- opppussing i leiligheten nå som vi endelig har blitt kjent med rommene og vet hva vi vil. Jeg blir ihvertfall vanvittig inspirert av disse bildene

10 kommentarer:

  1. Fin liste! Men jeg tror du glemte en ting... Bryllupet?
    Det gleder jeg meg til i alle fall *hihi*; håper at vi får se bilder av kjole, bukett, hår og alle de andre fine tingene som du får til på egenhånd! God høst!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke glemt, det er så stort at det kommer i en helt egen liga ;)

      Åh ja, det blir bildedryss etterhvert! Man må jo gi stafettpinnen videre :D

      Slett
  2. Fin liste ja! Fikk samme følelsen jeg også i går. Plutselig var luften merkbart friskere og kjøligere.

    SvarSlett
    Svar
    1. Etter hetebølgen de siste ukene er den hjertelig velkommen!

      Slett
  3. Elsker høsten, og spesielt høsten her på denne bloggen din :) Det er alltid godt med noen fine glimt fra Bergen når man skjeldent reiser dit selv.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anna! Det er lov å komme på besøk :D

      Slett
  4. Hausten er fin! Lufta er definitivt annleis no, og i dag la eg merke til at seinsommarlyset er på plass også. Eg er igong med å fylle opp haustgarderoba med varme gensrar, jakker og sko. Kjekt! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åhja, jeg gleder meg til å spandere på meg noen fine ting til høsten :D

      Slett
  5. Åh, høsten er min favorittårstid! Gleder meg maks til å finne fram alle de fine skjerfene mine, lage varme supper, fyre i den fantastiske kaminen i vår nye leilighet, og ikke minst følge med på magen min som har begynt å vokse i superfart! Må nok handle litt i nettbutikken din også utover høsten:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, så utrolig koselig! Gratulerer så mye! :-D

      Slett