tirsdag 24. juni 2014

Vetleklypa

 
Iben bruker en type smokk som det ikke alltid er like lett å finne passende snorer til. I dag fant jeg fram noen rester av fine stoffer, treklyper bestilt via Etsy og borrelås.
Ikke den største syoppgaven, men jeg ble veldig kry av resultatet. Såpass at jeg sydde fire til!
 Disse snorene er fine for de minste fordi de ikke har trykkknapper som er skumle om man tygger på de. De kan også brukes av vanlige smokker, men ekstra lure for smokker som de fra Natursutten p.g.a borrelåsfestet. Jeg leker forsiktig med å få i gang Vetle Eple igjen og dette var en mjuk start. 
Formatet vil være via Big Cartel, jeg bruker ferien til å sy opp ting igjen før butikken blir lansert.
Så følg med!

3 kommentarer:

  1. Så fine!! Sønnen min bruker kun natursutten, jeg har måttet kjøpe snor på etsy. Du er så kreativ, imponert. Gleder meg til å besøke butikken din :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Line! Så kjekt at flere bruker disse gode suttene!

      Bare gi et hint om du ønsker en snor før butikken er i gang :D

      Slett
  2. Hint! :) Jeg har sendt deg mail :)

    SvarSlett