søndag 29. juni 2014

Rose på kinn

På bryllupsdagen har jeg tenkt å ordne sminke og hår selv. Ikke bare fordi det er svimlende priser på slike "brudetimer" her i byen men også fordi jeg vil ha mest mulig ro før det braker løs. Jeg er ikke noen storforbruker av sminke i hverdagen men til denne spesielle dagen har jeg unnet meg noen herlige produkter i farger jeg er glad i.
Jeg kommer sikkert til å supplere med noen flere ting (vannfast maskara naturligvis!) men disse fikk være med hjem i dag:
Weleda kapsler med villroseolje
leppeglans med litt farge fra Estelle&Thild
rouge i fargen "Rose Initial"
neglelakk i fargen "Jade Rose"
pudder i fargen "Jasmine" 
vannfast eyeliner i fargen "Or Rose"; alt fra Chanel. 
Sistnevnte er min store favoritt, en gylden farge som virkelig fremhever det blå i øynene mine. Dette blir gøy!

2 kommentarer:

  1. Fine produkter du har kjøpt! Jeg sminket og ordnet meg også selv da vi giftet oss :) Ønsket å være meg selv og være naturlig sminket denne spesielle dagen! Lykke til med resten av planleggingen og nyt den store dagen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! Og ja, det er så viktig å føle seg som seg selv på en slik dag :D

      Slett