torsdag 5. juni 2014

Hundre igjen

Rose and Baby's Breath Wedding Bouquet
I dag er det hundre dager igjen til vi blir gift! Fram til nå har jeg vært ganske avslappet med alt vi må planlegge og ordne, men kjenner at nå det det flere ting som må kommer i orden. 
De store tingene har vært på plass i et år allerede, det er de små (men akk så tidkrevende) detaljene som gjenstår; produksjon av bordkort, bordkart, borddekkingsplan, hefter til vigselen og blomstene som skal pynte Ervingen og Urdihuset. Vi har heldigvis flinke folk rundt oss og en god heiagjeng som gleder seg like mye som oss. Åh, snart september!

3 kommentarer:

  1. Eg er glad du hopper først, så eg kan få gode tips av deg:) Høres nå ut som du har alt på stell. S

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, jeg liker å t r o jeg har det!
      Vi må ta oss en skikkelig bridzillafika i ferien før jeg gir stafettpinnen videre!

      Slett
  2. Ååå, så spennende! Ser for meg at det er gøy å planlegge alle detaljene, jeg! :D

    SvarSlett