fredag 2. mai 2014

Fint nett no

- den deilige roen de morgenene jeg kan ha huset for meg selv før jeg drar på jobb
- at en sjetteklassing spurte hvor jeg hadde kjøpt joggeskoene mine, fordi de var kule (Ingvild 12 år døde litt av glede)
- en uoppredd seng med mjukt sengetøy som lukter sol
- få en gavepose med spiselige godsaker av min kollega som takk for at jeg satte i ny glidelås i skjørtet hennes
- å bake pizzasnurrer på speltmjøl, fylt med sopp, sorte oliven og gulrot til middag. Iben forsynte seg selv og virket veldig fornøyd.
- å få impulsbesøk av Askils bror Kyrre før han skulle spille konsert og slenge sammen en eggefri krydderkake som ble hjertelig mottatt av en som ikke tåler egg
- fjase etter barnehagen med denne jenta og høre den trillende latteren når jeg krabber etter henne på gulvet
- at fine Ine har en liten gi-vekk på bloggen sin med en lue jeg har laget
- Sakuratrærne i full blomst rundt Lille Lungegårdsvann
- denne kjolen, disse skoene og denne bikinien 
- nydelig utsikt under kveldsturen, det er så herlig å sette seg på sykkelen og kjenne kveldsbrisen i luggen
- og alle de fine ordene jeg fikk høre etter jeg delte en ganske vond opplevelse, jeg er et veldig heldig menneske!
Gledelig helg!

5 kommentarer:

  1. Jeg elsker blogginnleggene dine med ting som er fint <3 Jeg pleide å lage slike blogginnlegg ofte før, tror jeg skal prøve å starte med det igjen. Det er jo så fint å se tilbake på også!

    SvarSlett
  2. Gledelig helg til dere også :)

    SvarSlett
  3. Desse postane er ein favoritt hjå meg også.
    Du er så god på å sjå det gode.
    Tusen takk for at du delar.

    God-helg-smil herifrå

    SvarSlett
  4. God helg fine ( og kule, respekt!) jenten

    SvarSlett
  5. dette innlegget gjorde meg i hvert fall glad. nydelig bilde av dere!

    SvarSlett