lørdag 24. mai 2014

Bare legger

Jeg er kanskje sent ute men i kveld gikk med bare legger for første gang i år. Den bergenske sommeren er av den lunefulle sorten så det har vært tryggest å være tålmodig. Sommergarderoben er så vidt kommet fram igjen med lysere farger, kortere skjørtekanter, lettere sko og luftige snitt. Og en god strikkejakke på lur. Sommeren for to år siden lå Iben i magen og komfort var stikkordet (jeg fant en lang, sort maxikjole og flyttet inn) og i fjor handlet det om å være praktisk og kjapp med en liten baby på armen. Tror jeg har gjort meg fortjent til noe nytt i år. Hva er dine sommerfavoritter?
Solbriller fra Ray-Bans, veske fra Madewell, skjortekjole fra Isabel Marant , sandaler fra Zara, kroppsspray med vanilje fra Body Shop, neglelakk fra Chanel i fargen "Holiday" og skjørt fra Dorothy Perkins

4 kommentarer:

  1. Åh, lekker neglelakk! Der fikk jeg en ny favorittfarge ;)

    SvarSlett
  2. Jeg hadde jo baby i magen/var midt i barselsbobla i fjor sommer, så stikkordet var definitivt komfort! I sommer ønsker jeg meg en fin, luftig sommerkjole, en maxikjole og en marineblå shorts med høyt liv. Fortsatt komfort, med andre ord :)

    SvarSlett
  3. Fint! Og akkurat den veska kjøpte eg i New York. Ei heilt perfekt veske med akkurat nok plass!

    SvarSlett