lørdag 5. april 2014

Lopperier

I dag var vi på vårt første loppemarked i vår. Vi fikk koselig selskap av Astrid og Sara som endte med kaffibesøk hjemme hos dem etterpå. Det ble en fin fangst til tross for noe rotete plassering og mye folk. 
Jeg fant en fin moseskurv til dukka til Iben
fine stoffer
 et komplett trepuslespill (skjer ikke så ofte!) 
og en rull med ekte vintage tapet! Vi er på jakt etter noe å bytte ut den grelle fondtapeten  på soverommet vårt med, kanskje denne kommer opp på veggen?
I morgen er det en ny runde på Slettebakken skole, jeg har håp om å finne ting til Ibens rom som kan passe inn i forbindelse med opppussingen i påsken. Krysser fingrene!

4 kommentarer:

  1. Jeg er altfor dårlig til å gå på loppemarked! Når jeg ser hva du finner, så skjønner jeg at jeg burde tatt meg en tur.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er mange skatter som venter, men også mye rart. En flott måte å drive gjenbruk på :-)

      Slett
  2. Så fine funn! Du er virkelig god til å finne de bra tingene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ine! Endelig har selvkontrollen tatt over;-)

      Slett