onsdag 16. april 2014

Ibens rom

Ibens rom ble ferdig i dag og jeg er ganske så fornøyd med innsatsen vår! Det slo meg plutselig at det dette er tredje påsken på rad vi holder på med noe i huset; i fjor flyttet vi inn i Bekkeveien og året før det flyttet Askil inn i min leilighet i Marken. Så det føles godt å lukke verktøyskrinet og vite at man ikke trenger å bruke det på en god stund.

Av møbler er kun klesskapet kjøpt nytt, ellers er det møbler og ting fra Fretex, loppis eller ting som vi har hatt lenge. Rommet ble malt i "Klassisk hvit" med Jotun Sens, tørker fort og man behøver ikke å lufte ut.
De fleste lekene hennes oppbevares i en stor kurv i stua, men Iben er glad i å ta med seg det hun har lyst til å leke med enten det er på kjøkkenet eller badet(!) så vi får se hvor mye det blir her inne.
 Og Ibens reaksjon? Hun var fornøyd og satt med i med en gang å lete fram bøker og satte seg smilende på gulvet.

7 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det ble! Liker absolutt alt! Veldig inspirerende - vi skal i gang med Orvars lekerom når Ståles permisjon begynner. Gleder meg!

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Det kommer hun nok til å få masse glede av! Ser fillefetter Oskar også har fått en plass på veggen, det varmer en filletantes hjerte <3

    SvarSlett
  3. Så fint! Minner meg om at jeg må gjøre noe med Una sitt rom også...

    SvarSlett
  4. Så fint det ble! Og så flink du er til å bruke gammelt og nytt i fin harmoni (-:

    SvarSlett
  5. For et flott rom! For barn i alle aldre egentlig :)

    SvarSlett
  6. Kjempefint, så flink du er! Elsker tavla:)

    SvarSlett