søndag 6. april 2014

Flere lopperier

 Det ble noen kupp i forrmiddag også! Iben sov seg gjennom hele seansen så jeg kunne bruke god tid på å lete meg gjennom de digre haugene med klær og tekstiler mens folk dytta i alle retninger (jeg forstår folk er gira og vil gjøre kupp men folkeskikken har de levert fra seg ved døra. Skjerpings!). 
Disse to koppene var så herliggrelle at de måtte bli med,
 en potteskjuler som skal få romme penner og blyanter og en stripete blomsterpotte
mange fine stoffer og et lysegrønt sengesett med striper
Det var posesalg med en gang og jeg tok med en myk og lysegrå trenchcoat ala åttitallet med flapper, folder og skulderputer for å fylle opp posen. Den har et stort potensiale for å bli redesignet til et sommerplagg, kanskje en skjortekjole eller skjørt?

2 kommentarer:

  1. Den potteskjuleren i bast (?) har eg og kjøpt i helga! Kjøpte et sett med tre stykker i forskjellig størrelse for 50 kr på den lokale bruktbutikken. veldig fine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Oj, så artig! Ja, den var så fin stand :D

      Slett