torsdag 3. april 2014

Fint nett no

- hvordan stua vår så ut etter ommøblering (og et skippertak med vaskekosten)
- hele to loppemarkeder til helgen (Haukeland og Slettebakken skole, noen som vil fika vafler?)
- at flinke Tiril har startet eplabutikk med nydelige vintageskatter
- disse fantastiske trelekene formet som bygg fra Helsinki
- fine planer for hilsener som skal sendes i posten til folk som har store jubileum i april
- å ta en time på badet med kremer, skrubbing, fotbad og napping mens man hører på P2 og kan legge seg med en god følelse i kroppen
- bestille billetter til en togtur i mai som jeg vet gleder oldemor stort
- at det bare er 5 jobberdager igjen til påskeferie
- at Iben er så glad i å gå selv, i går gikk hun hele veien til svømming med sekken på ryggen
I morgen er det fredag, hurra!

9 kommentarer:

  1. Ja! La oss fika på Haukeland skole på lørdag! Sølve er borte med jobben og jeg trenger en aktivitet med Sara :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja! Veldig gjerne! Sender der nummeret mitt på e-post så kan vi avtale nærmere :)
      (Og tar gjerne i mot blader!)

      Slett
  2. Forresten. Har noen gamle bryllupsblader jeg skal kvitte meg med. Du som snart skal gifte deg - er du interessert?

    SvarSlett
  3. Så fine desse innlegga er,
    eg gler meg alltd til å lesa dei.

    Om eg var langt inne i fjordane,
    så hadde me hengt oss med på loppis og vafler.

    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, snille! Gode helg til deg og fine flokken din :D

      Slett
  4. Finfint! Så koselig stue! Og hurra for påskeferie (om seks arbeidsdager for min del da, men wooo!)!

    SvarSlett
  5. Så fint det blei!

    SvarSlett
  6. Fiiin stue, og så masse annet fint å glede seg for :D

    SvarSlett