fredag 28. mars 2014

Hei fredag!


Det har vært ei stille uke på bloggfronten. Jeg vil ikke kalle det tidsklemma men det merkes at jeg jobber hver dag. Mine instagramvenner fikk nok med seg mine fortvilte utbrudd over morgener som starter kl 5.15, oppvaskmaskinen som først gikk i koma (og tok sikringene) før den døde helt, naboen som begynte å borre i asfalt den eneste dagen jeg kunne legge meg før middag, Iben som kun hadde fått sovet halvparten av sin vanlige søvn i barnehagen to dager på rad, den kvelden Iben hadde gjemt alle smokkene sine og vi lette fortvilet på alle gulv og under sengen, Askil ble mer og mer forkjølet og Iben hadde disset seg kvalm i barnehagen og kastet opp over hele seg når hun ble hentet.
Men da er det godt det finnes gode ting å glede seg over når man har rast fra seg. 
Det hjalp å bake furtekake (klassisk sjokoladekake med mørk glasur), i morgen kommer mine fantastiske svigerforeldre og hjelper oss med bil slik at vi kan hente vår nye oppvaskmaskin, vi skal kjøpe sandkasse og trillebår til Iben som skal stå ute i hagen og bestemor og Iben skal få ha en egen ettermiddag sammen neste uke. 
I dag har vi starta helga med lilla tulipaner fra favoritt blomsterhandleren, eggerøre og en glad jente, kaffe i Elvira-koppen og D2. 
Endelig helg!

2 kommentarer:

  1. Liker! Godt å høre at uka tok seg opp mot slutten :)
    Ønsker dere en fin helg!

    SvarSlett
  2. Oi, det hørtes ut som et strev av en uke - tipper helga var ekstra velkommen.. Jeg håper denne uka blir mye bedre, men fine pverraskelser i stedet for ikke-fullt-så-fine ;-)

    SvarSlett