torsdag 13. mars 2014

Fint nett no.

- at i dag er det 6 måneder til vi gifter oss
- å få flere svar på invitasjonene allerede nå med smilefjes og hjerter fra folk som gleder seg like mye som oss
- å kunne ha en fridag med Iben og kose oss sammen med trilletur og lek i hagen
- at vi har bestemt oss for å bruke påsken til å male og få i stand Ibens soverom (min insprasjon er fortsatt disse bildene)
- at vi drar til Dale denne helgen også og skal tilbringe kvalitetstid med fine Trondheimsgjengen
- syforklaringerne fra "Dana Made it", vanvittig kreativt og inspirerende
- denne siden med oversikt over loppemarkeder de neste helgene
- at jeg aldri blir lei denne plata, samme hva slags årstid, humør eller hva jeg gjør mens jeg hører på
- bildene fra Astrid sin Parisweekend. Får ennå mer lyst til å dra dit på bryllupsweekend
Og ikke minst;
- å oppdage at bloggen har rundet over 100 følgere på Bloglovin! Det hadde forsvunnet fra meg at det går an å følge Glade ting på samme måte som jeg følger andre blogger så det var en svært kjekk overraskelse når jeg klikket på linken i dag!
Og det skal feires med en liten "gi vekk" i morgen for å feire helgen litt ekstra!

2 kommentarer:

  1. Du burde hatt mange, mange flere. Men ikke alle som bruker bloglovin (som f.eks. meg), så vi er nok flere :)

    SvarSlett
  2. Finfin liste! Takk for lenke! Bryllupsreise til Paris blir pefekt!

    SvarSlett