tirsdag 4. mars 2014

Fint nett no:

 - at jeg hadde på meg solbriller og gule Converse på vei til barnehagen i går
- å spise iskrem til dessert
- å glede seg til familiekonsert med Odd Nordstoga på lørdag, "Kveldssong for deg og meg" er en av nattasangene til Iben så det skal bli kjekt
-  at man plutselig kommer i prat med koselige mammaer i gata vår og glede seg til at Iben får flere lekekamerater ute i hagen i vår
- å gjøre tidenes Janusull-kupp på Dale i helga, mye god barnehageull til høsten
-  at det allerede er gått ett år siden vi vant budrunden (og forkjøpsretten) på leiligheten vår
- krokus og snøklokker i hagen
- å spise nybakte havrekjeks med sjokolade og rosiner og drikke iskald melk
- fine planer for ny Vetle Eple-butikk på nettet (takk for tips Astrid!) 
- at Iben synes det er kjekt å gå med sekk på ryggen fra barnehagen og kunne sikkert gått hele veien hjem til Landås
- at snart alle invitasjonene er sendt ut
- denne låta
- at vi har funnet en bryllupskakebaker i Bergen som er så i møtekommende og flink
Hurra for første uka i mars! 

7 kommentarer:

  1. Så Big Cartel fungerer for deg? Så bra!

    Dette er ei liste til å smile stort av. I dag så jeg sånne små påskeliljer i blomst på en plen. Heia våren!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, likte veldig god den rene designen på siden og ikke minst at de ikke tar provisjon.Nå må jeg bare sy noen nye fine nye ting å starte med :)

      Slett
  2. LaTorta-Tone er ei barneskulevenninne av meg! Ho er såååå flink! Gler meg til å sjå kaka (og resten av bryllaupet sjølvsagt)!

    Helsing fast lesar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så artig! Fant siden hennes via bloggen til noen hun hadde bakt kake for og blei veldig imponert! :)

      Slett
  3. Fint å lese, glede hele veien! <3

    SvarSlett
  4. Det er så godt med sånne lister! Gleder meg til sola kommer til Oslo så jeg kan ha på mine solbriller!

    SvarSlett
  5. Fin liste! Gleder meg også til å bruke solbriller igjen. Her er det helgrått, og regnet pisker mot ruta, så jeg må nok vente litt.

    SvarSlett