mandag 10. mars 2014

Et bilde i timen 10.03.14

  | 06.08: Lage kaffe med Iben |
| 07.13: Frokost, radio og huset for meg selv |
| 08.39: Begynner å skrive på innlegget om syspirasjon. Masse kaffe. |
| 10.30: Utsikten fra tørkeloftet mens jeg henger opp klesvask nummer 2 |
| 11.12: Lunsj med glutenfri pizzabunn med Blå Selbu, pære og valnøtter. Vi har alltid et lite lager med glutenfritt i fryseren til bestemor kommer på besøk.
Perfekt størrelse for en lunsj eller middag for en |
| 12.30: Tar sykkelen og tråkker bort til Sletten senter for å handle middag. Trenger solbriller på vei hjem |
| 13.43: Deilig lys på kjøkkenet |
| 14.56: Smørblid Iben på vei hjem fra barnehagen. De hadde feiret bursdag med iskrem |
| 15.30: Fine snøklokker og krokuser i hagen |
| 16.37: Middag; kokt sei, med gulrot, pastinakk og skikkelig hvit saus. Traust og godt |
 | 18.05: Jeg sov en halvtime etter middag. Så ble det dessert med klassikeren fra heimkunskapen; fruktsalat med vanilje saus og hakkede mandler |
|19.00: Leik og fryd på gulvet før pysj og legging |
| Siste bilde i dag; Nydelig utsikt fra fra verandaen. Nå er det avslapping før jobb i morgen |
Her var min dag via iPhonen!

3 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder! Og så koselig med en liten kaffehjelper på benken <3

    SvarSlett
  2. Hei, Ingvild. jeg koser meg masse med bloggen din, så gjør dine besteforeldre også. Så morsomt for andre i familien å følge med på også. Klem fra mamma på Hønefoss.

    SvarSlett
  3. Så koselig å få ta del i dagen din :-)

    SvarSlett