torsdag 6. mars 2014

Den lille sorte.

Det eneste bryllupet jeg skal være en del av i år er mitt eget( men tar gjerne i mot invitter om noen føler seg inspirert til høsten!).Fra gammelt av var det enkelte farger man skulle styre unna når man var gjest; rødt, grønt, sort og for forgudsskyld ikke hvit. 
Men for meg den lille sort kjole et komfortplagg i selskapslivet; elegant, fungerer hver gang og kan varieres med tilbehør i duse toner. 
Solbriller fra Monki, dressjakke fra H&M, clutch fra Accessorize , kjole fra COS, ballerinasko fra Zara, øredobber fra Georg Jensen, leppestift i fargen "Perlê", neglelakk i fargen "Rose Confidentiel" og duften "Chance Eau Fraîch"; alt fra Chanel.

3 kommentarer:

  1. Grønt også? Jeg blir litt matt av slike regler. Jeg tror de aller fleste er fullt ut i stand til å avgjøre selv om sammensetningen av form og farge i antrekket passer til ulike anledninger.

    Fin måte å style den lille sorte mer sommerlig, forresten :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant? Jeg mener å ha lest i en gammel "Skikk og bruk" at det var fordi grønt var visst alvenes farge og da kunne brudgommen bli forhekset! Vi har skrevet antrekk: pent og personlig i våre invitasjoner

      Slett
    2. Hahaha, ja det er jo kjempelogisk!

      Slett