lørdag 18. januar 2014

Say yes to the dress.

Jeg må innrømme tanker om kjolen kom veldig fort når vi bestemte oss for at vi ville gifte oss. Selv om jeg ikke vil innrømme det finnes det nok en liten bridzilla i meg som er opptatt av de små detaljene. Men på en god måte naturligvis. Jeg har ikke sett for meg en tradisjonell kjole med masse bling og stiv blonde. Det er naturligvis en jungel der ute av forskjellige snitt, lengder, stoffer og ikke minst prisklasser. Jeg så en del på "Say yes to the dress" når jeg var hjemme i permisjon, det er jo helt ville priser og til tider smakløse kjoler men man får et innblikk hva som finnes. Disse kjolene inspirerer veldig! I går oppdaget jeg at den norske designeren Cecilie Melli har en brudekjole som heter Ingvild, det er jo nesten for godt til å være sant!
Alle bildene er hentet fra Pinterest

3 kommentarer:

  1. haha, jeg elsker Say yes to the dress! dessverre er ikke TLC lenger en del av kanalpakka vår etter nyttår, savn ;)
    selv giftet jeg meg i en Cecilie Melli, det anbefales! Lykke til!

    SvarSlett
  2. O, de kjolene du har lagt ut er helt ny-ydelige! Elsker stoffet, snittet og fallet! Lykke til!

    SvarSlett
  3. Jeg giftet meg også i Cecilie Melli kjole - anbefales indeed! :-) Men har klokketro på din evne til å skape et eventyr av en brudekjole!

    PS: http://hei-astrid.blogspot.no/2012/08/4-years.html :-)

    SvarSlett