onsdag 15. januar 2014

Fint nett no.

 - å bli bedt om å være vikar i den kjekke førsteklassen jeg har vært i siden desember i to uker til
- endelig få malt kjøkkenbordet etter å ha ha irritert seg over slitasjemerkene siden i sommer
- få lyst på slike fine stoler som de har på Litteraturhuset 
-  å ta med Iben på årets første babysvømming og se den store gleden hun får av å være i vannet og hoppe (!!) fra kanten
- at vi har bestemt oss for at vi gifter Human-etisk i stedet for i kirka. Vi har et flott lokale, fått bekreftet dato hos HEF og fine planer for vielsen
- å bestemme seg for å ta fri på fredag for å ha hjemmekontor med kaffekoppen og symaskinen
- å skrive to tekster på samme dag om to temaer som betyr mye for meg og få veldig kjekke tilbakemeldinger fra redaktørene (den ene kommer på trykk i Bergens Tidene i morgen og den andre i Barn i byen i slutten av januar

6 kommentarer:

  1. Fine ting! Gleder meg til å lese tekstene dine!

    Vi var på babysvømming for første gang forrige uke, og Orvar elsket det! Håper han fortsetter å trives i vannet, det er jo så fint å bade sammen :)

    SvarSlett
  2. Jeg og gleder meg til tekstene dine :)
    Og gratulerer med valg av HEF-vielse - det blir bra!

    SvarSlett
  3. Vielsen kjem heilt sikkert til å bli kjempefin. Det vakraste bryllaupet eg har vore i, var det HEF som stod for. Gler meg til både tekstar og å følge bryllaupsplaner!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med artikler, gleder meg til å lese.

    SvarSlett
  5. dette vart eg glad av å lesa.

    SvarSlett
  6. Nå har jeg lest i BT og er dessverre ganske enig med deg. Jeg opplevde å få bedre hjelp enn det du gjorde, men det å dele rom var ikke optimalt. Folk ut og inn, barn som griner osv. Heldigvis var det bare en natt for min del. Jeg var visst også "heldig" for fikk stort rom i enden av gangen med vindu på to vegger. Håper de får til noe før 2022.

    SvarSlett