lørdag 25. januar 2014

Tøysko.

En av fordelene med å bo i Bergen er at man kan starte joggeskosesongen lenge før andre steder. Bakdelen er naturligvis våte vintere og ustabile værmeldinger. Men når sola endelig begynner å skinne og plussgradene kommer kan man hoppe i converse og traske på tørr asfalt. Da er Bergen på sitt fineste! Mine smørblomstgule Converse har hatt seg noen turer allerede i år og jeg gleder meg til våren!
Regnjakke i bomull fra Toast, Converse i tweed, golfjakke fra Anthropologie, skjørt fra Noa Noa, "Daisy" fra Marc Jacobs, neglelakk fra Chanel i fargen Beige og veskenett fra La Garconne.

5 kommentarer:

  1. Heldiggris! Det skjørtet var dig, og gult er alltid kult:-) Ser fram til vår, ja!

    SvarSlett
  2. Så nydelige ting! Særlig jakke og cardigan, perfekte plagg.

    SvarSlett
  3. Kjempefin kollasj! Gleder meg til det er converseføre her også. Men i mellomtiden koser jeg meg masse med all den vakre snøen, altså :) Ha en deilig søndag!

    SvarSlett
  4. Åh, nå savna jeg Conversa mine! Og sommer og sol, og jeg ble nødt til å gå ut og ta på meg den gule strikkejakka, hihihi, der traff du midt i en eller annen sommernerve ;) I Oslo laver snøen ned, så her er det lenge til joggeskosesong.. Men fint med et hvitt teppe over hele byen, da :)

    SvarSlett
  5. Savner å gå i lette sko! Her i Tromsø er det kaldt, og da er det bare vintersko som gjelder...

    SvarSlett