onsdag 4. desember 2013

Juleønsker

 Tenk at det bare er 20 dager igjen til julaften! Vi er blitt bedt om å komme med ønskelister, Askil ønsker seg vinylplater (han har liste over titler), mens Iben og jeg er noe mer visuelle.
Iben ønsker seg lekemat av tre, matboks med små rom i, klær til dukka (ca str 40 cm), sengesett (dynestr 100X80) og langerma t-trøyer i str 86/92 i fine lilla/rød-farger som som disse fra Noa Noa. 
Jeg ønsker meg fine magasiner som Lula eller Kinfolk, god kaffe, neglelakker fra Chanel, ulltøfler med korksåle og garn til utvikling av lavterskelstrikkingen. Ellers er jeg veldig glad for alt som er hjemmelaget.

2 kommentarer:

  1. Hei! Synest det er mange fine DIY-tips på denne bloggen: http://apairandasparediy.com/

    SvarSlett
  2. Fine ønskelister! Jeg setter sammen til Orvar og meg nå. Med en liten en i hus er det jo faktisk litt av hvert å ønske seg :)

    SvarSlett