torsdag 12. desember 2013

Julefin.


Det er noe høytidelig å gjøre seg fin på julaften. Jeg husker fra jeg var liten, nystrøket penkjole med blondekrage (som stakk noe veldig), tynne strømpebukser og klikkende lakksko over parketten. Lykken var stor nå vi endelig fikk oppvaskmaskin fordi jeg syntes oppvasken etter middagen og riskremen var en fryktelig tålmodighetsprøve mens man ventet med kriblende hender etter å klemme på pakkene under treet. Åh, jeg kjenner jeg gleder meg så, bare 12 dager igjen!
Clutch fra Oasis, kåpe fra Marni, kjole fra Monsoon, ballerinasko fra Zara, øredobber fra Pilgrim, neglelakk fra Chanel i fargen "Rose moiré" og "L'instant" fra Guerlain bak ørene.

3 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg er like utålmodig nå som da jeg var lita, hehe! Vil åpne pakkene med en gang etter middag!!

    SvarSlett