tirsdag 31. desember 2013

Iben Ingeborg på årets siste dag.

Godt nytt år fra oss! Jeg stod for middagen i kveld, mormor og Iben var flinke assistenter på kjøkkenet.  Vestlendinger som vi er tok vi med oss pinnekjøtttradisjonen til Østlandet, noe som falt i smak. 
Iben er blitt ei stor jente i løpet av jula. Hun sier tydelig i fra når hun vil noe og veldig tydelig når hun ikke vil noe, kan si takk, "tomt" når det er slutt på drikke, be om mer mat og viser gjerne at munnen er tom, har lange samtaler med Pippi-dukka, rapper til seg en iPhone, holder den opp til hodet og setter i gang med heftige skjenneprekner til den i andre enden, hun klarter opp trappen (med en voksen rett bak), gir skikkelig bløte og gode susser, vil smake på alt vi voksne spiser , fått lange lokker i nakken og har klappet katten i mormors hus med snille og forsiktige hender. For ei stor jente vi har!
Håper alle har en kjekk og fin start på det nye året!

4 kommentarer:

  1. Ja, så stor Iben har blitt! Fine jenta deres!

    Orvar har også blitt veldig stor gutt i løpet av jula, synes jeg. Det er så rart!

    Godt nytt år, håper vi sees i 2014!

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til dere også!

    Jeg har Osloplaner så jeg håper vi til en kaffekopp! Ellers er dere hjertelig velkommen til Vestlandet om det frister!

    SvarSlett
  3. Dere har verdens nest nydeligste jente (etter min egen, selvsagt). Jeg blir også glad av bloggen din og den inspirerer meg til å bli flinkere til å sette pris på småting i hverdagen.

    SvarSlett