onsdag 18. desember 2013

I tjuefjorten.

 Det har vært et fint år og nå er det på tide å legge planene for det neste! Her en min ønskeliste for meg og mine i året som kommer:
- dra på husmorferie til Oslo og drikke kaffe med fine folk
- planlegge bryllupet vårt
- finne stoff og inspirasjon til to brudekjoler
- glede seg til det kommer mange fine babyer i løpet av 2014
 - holde på helgeritualet med D2, friske blomster og noe godt til kaffen (selv om det nok blir lørdag i stedet for fredag)
- finne det perfekte reisemålet for bryllupsreisen vår (storbyweekend i september, tar gjerne i mot tips!)
 - få tid og overskudd til å sy igjen
- bestemme meg for om jeg fortsatt skal søke etter drømmejobben eller prøve meg som student
- sykle mer
- få Ibens rom i stand slik at hun kan få brukt det skikkelig
- bestille grønnsaksabonnement fra Finnegarden og alltid ha gode råvarer i hus for skikkelige middager
- ha en fast svømmedag
Hva er dine planer for det nye året?

8 kommentarer:

  1. Elsker slike lister! Tror jeg må skrive en slik en selv. Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Jeg har vært i Paris og Lisboa i september, begge deler anbefales veldig! Lisboa visste jeg ikke så mye om før jeg dro, og det var både koselig og litt eksotisk (særlig sommerværet, for på den tiden bodde vi i Trondheim).

    Paris er jo i en klasse for seg, og helt sikkert perfekt til bryllupsreise. Fine og unike hoteller (uten at de nødvendigvis er så dyre), himmelsk mat, nyyyydelig by og rett og slett at det var fransk ;) Innbiller meg at med din kjærlighet for Chanel, blomsterboder, makroner, svart kaffe og Veuve Clicquot så vil det være et bra sted <3

    Vi har forresten 10 års bryllupsdag i 2014, og vi unner oss en hel uke i New York; en luksus man kan koste på seg når barna er store nok til å at man kan være borte fra dem litt lengre enn en helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, jo, tror Paris har flyttet seg til førsteplass på listen nå ;)

      Og en uke alene sammen i New York høres helt utrolig ut!

      Slett
  3. Rockenbom-Ingvildonsdag, 18 desember, 2013

    Så fin liste! Eg skriver under på Paris i september. Dessutan er St.Petersburg ein vanvittig vakker by, ikkje så ulik Paris arkitektonisk, men langt meir eksotisk. Klimaet der er omtrent som Oslo, noko som betyr at det sikkert er fin haust i september.

    SvarSlett
  4. Jeg dro til Paris månedsskiftet september-oktober for noen år siden, det var fantastisk. Perfekt temperatur :) Tror jeg må lage meg en sånn liste selv!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, gjør det! Det er så fint å se alle tingene man kan glede seg til satt opp etter tur :D

      Slett