onsdag 13. november 2013

Big wheel keep on turning.

 I går kom bursdagsgaven til meg selv i hus! Og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg har ikke syklet siden førjulsturen til København for 4 år siden og da på Københavnske gater ( takk Gud for sykkelfelt!) med rødvinsgløgg i magen og tunge poser fra Søstrene Grene på styret. 
Men en liten prøverunde etter montering på "tunet" bekreftet ihvertfall at man ikke glemmer det når man har lært å sykle. Nå mangler bare hjelm og barnesete, så er vi klare for asfalten! 

6 kommentarer:

  1. Kjempefin sykkel! Jeg syklet også i København da jeg var der i sommer, føler det er en sånn ting man MÅ gjøre der, hihi. Ønsker meg sykkel selv, men har ikke brydd meg om å skaffe det mens jeg enda bor i Nord-Norge hvor det er vinter typ hele tiden.

    SvarSlett
  2. Fin! Superdigg å sykle på slike "gammeldagse" damesykler. Hadde en lignende selv, dog ikke like elegant som din, men den ble stjålet. Fikk litt savn nå, kjenner jeg.

    SvarSlett
  3. Så nydelig sykkel, helt perfekt.

    SvarSlett
  4. Åh for en perfekt sykkel! Jeg vil også ha! :)

    SvarSlett
  5. Nå som jeg virkelig har testet sykkelen kan jeg varmt anbefale den til andre! Stødig og veldig god.
    Kjøpt via XXL :D

    SvarSlett