tirsdag 5. november 2013

3.0

Kjære meg. I dag er jeg 30 år. Hele tre tiår har jeg vært til. Jeg har fått lov å gjøre mye som fint, rart, skummelt, anerledes, hverdagslig, magisk og modig.
Jeg har født et barn.
Jeg er mamma til en lykkelig og trygg jente.
Jeg skal dele resten av livet mitt med en mann som jeg følte fra første stund var rett for meg.
Jeg eier hjemmet mitt.
Jeg har endelig begynt å finne ut av hva jeg vil bli når jeg blir stor.
Jeg tør å snakke til fjortiser som sniker foran eldre og barnevogner.
Jeg kan bruke en drill.
Jeg kan lage brun saus fra bunnen av.
Jeg har lært meg å like smaksrike oster og oliven.
Jeg kan sy et plagg.

Jeg er blitt meg.

13 kommentarer:

  1. Fine Ingvild, gratulerer så mye med dagen din! Håper den blir akkurat slik du vil at den skal være! En stor bursdagsklem fra meg.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen! Ynskjer deg alt godt på dagen din! :)

    SvarSlett
  3. Så flott! Gratulerer så mye med dagen! :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen din, gode Ingvild!

    SvarSlett
  5. Og damn - kor fin du har blitt! Har fulgt bloggen din i noen år nå, og liker deg bare bedre og bedre for hvert inlegg som kommer :D Guratulerer kjempemasse med dagen, og "kjenner" jeg deg rett, så har du lagt til rette for en fantastisk bursdag!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen! :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med dagen! Hurraaaa :D

    SvarSlett
  8. til lykke med dagen, ingvild! du er ei skikkeleg bra dame, og eg håpar du får ein skikkeleg fin dag!

    SvarSlett
  9. Til lukka med dine vakre 30,
    fine fine du.

    SvarSlett
  10. Gratulerer med dagen, håper den er tipp topp :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med dagen! Trettiåra er topp!

    SvarSlett
  12. gratulerer så mye med dagen! :D

    SvarSlett
  13. du er fin!!! Gratulerer så
    Masse med dagen!!!

    SvarSlett